Dejavnost | Razred | Vsebina | Mentor |
Učna pomoč | 4. | svetovanje in dodatna pomoč učencem z učnimi težavami | Jana F. Bremec |
Varno v prometu | 5. | spoznavanje prometnih predpisovutrjevanje snovi za kolesarski izpit | Valentina Volk |
Otroški pevski zbor
Mladinski pevski zbor | 4.–5.
6.–9. | usposabljanje in razvijanje smisla za enoglasno muziciranje in estetsko doživljanje zborovskega petjaučenje slovenskih ljudskih pesmi in umetnih pesmi z instrumentalno spremljavosodelovanje na revijah otroških in mladinskih pevskih zborovsodelovanje na šolskih in izvenšolskih prireditvah | Eleonora Ipavec Šaver
Eleonora Ipavec Šaver |
Ročne spretnosti | 4.–5. | spoznavanje različnih ročnih spretnosti (vozlanje, šivanje …)oblikovanje z različnimi materialipriprava razstav | Onorina Milost |
Vesela šola | 4.–5. | obravnava tem s področja kulture, estetske vzgoje, naravoslovja, tehnike, ki so objavljene v reviji Pilsodelovanje na tekmovanju v znanju Vesele šole | Mirjam Vuga |
Priprava na Cankarjevo tekmovanje za razredno stopnjo | 4., 5. | – širjenje in poglabljanje znanja slovenščine – spodbujanje in razvijanje branja zahtevnejšega književnega besedila – priprava na pisanje naloge na književno temo, s katero učenci dokazujejo svoje razumevanje in vrednotenje književnega besedila ter vanj smiselno, samostojno, inovativno in prepričljivo vključujejo tudi književne znanje | Jasna Černic |
Taborniki | 4.–5. | – učenje taborniških veščin (bivanje v naravi, orientacija, vozli, postavljanje šotora)- spoznavanje okolja in družbe ter spoštljivo ravnanje z njima, razvijanje samostojnosti in prostovoljstva | Rod soških mejašev |
Zabavna matematika | 4.–5. | – reševanje matematičnih orehov na zabaven način (labirinti, sudoku, matematični kvizi …) – utrjevanje in poglabljanje matematičnega znanja | Teja Žerjal |
Plesne delavnice | 4.–5. | – spodbujanje in razvijanje gibalnega izražanja ob glasbi – priprava in izvedba plesnih nastopov na šolskih prireditvah | Kaja Batistič |
Ustvarjalne delavnice | 4. – 5. | izdelava izdelkov za praznično tržnico dekoracije šole | Teja Žerjal |
Mali kuharski krožek | 4.–5. | – rokovanje s kuhinjskimi pripomočki , kuhinjskimi napravami – veščina branja receptov – priprava osnovnih jedi in sladic – pripravljene jedi poskusimo in z veseljem razdelimo med druge | Onorina Milost |
Planinski krožek | 4.–6. | – raziskovanje planinskih poti po Sloveniji – spodbujanje k zdravemu življenju – aktivno preživljanje prostega časa v naravi – sodelovanje v programu Mladi planinec – seznanjanje z varno hojo v hribe in gore – razvijanje odgovornega odnosa do sebe in narave – spodbujanje tovarištva, poštenosti, delavnosti, vztrajnosti in vedoželjnosti * opomba: krožek se izvaja enkrat mesečno, ob sobotah. Dejavnost je plačljiva. | Tina Sulič Furlan v sodelovanju s Planinskim društvom Nova Gorica |
Naravoslovni krožek | 4. –7. | priprava na tekmovanje iz znanja naravoslovja – Kresnička (4. –7. razred)naravoslovni eksperimenti | Martina Bratuž |
Likovni krožek | 4.–9. | spoznavanje različnih likovnih tehnikustvarjanje z različnimi materialisodelovanje na natečajih in razpisihrazstavljanje izdelkovanimirani film | Tanja Batistič Poljšak |
Bralna značka | 4.–9. | oblikovanje priporočilnih seznamov knjig pogovori o prebranih knjigah | razredničarke 4. r. 5. r, učiteljice SLJ in šol. knjižničarka |
Angleška bralna značka | 4.–9. | branje angleških knjig z lažjo (prilagojeno) vsebino bogatenje in utrjevanje besedišča, kar pripomore k samozavestnejši komunikaciji v tujem jeziku | Mojca Kuhar Jasmina Mikulić Mateja Jarc Mickovski Tinkara Kragelj Marina Rabzelj |
Modelarski krožek | 4.– 9. | – Izgradnja prostoletečih modelov – Izgradnja ladijskih modelov – Izgradnja radijsko vodenih modelov | zunanji izvajalec |
Utrdimo naravoslovje | 6. – 7. | poglabljanje minimalnih in temeljnih znanj naravoslovja | Martina Bratuž |
Računalniški krožek | 6. – 9. | – priprava na tekmovanje Bober – napredne tehnologije – varnost v spletu | Suzana Harej |
Utrdimo angleščino | 6. –9. | ponavljanje in utrjevanje učne snovi | Mojca Kuhar Jasmina Mikulić Mateja Jarc Mickovski Marina Rabzelj |
Utrdimo slovenščino | 6.-9. | – ponavljanje in utrjevanje učne snovi | Alenka Čelik Barbara Markič Gerbec Nina Rogelja Špela Sušanj |
Utrdimo matematiko | 6. – 9. | – utrjevanje in nadgrajevanje učne snovi | Suzana Harej Tanja Kogoj Petra Brankovič Tatjana Boscarol Hermina Ličen |
Utrdimo zgodovino | 6.–9. | – priprava na obeležitev državnih praznikov | Tanja Čutura |
Vivaristika | 6.–9. | skrb za živali v šolskem vivariju, urejanje vivarija, osnove gojenja živali in rastlin ter njihovo spoznavanje, skrb za živali med šolskimi počitnicami | Jasna Besednjak, Tina Sulič Furlan |
Male sive celice | 6.–9. | obravnava različnih tematskih področij ob uporabi referenčne literature in spletnih virov v okviru priprav na tekmovanje v TV-kvizu Male sive celice | Boža Peršič |
Vesela šola | 6.–9. | obravnava veselošolskih tem in člankov revije PIL ter izbranih knjig (6.r : Moj dedek je bil češnjevo drevo; 7.-9.r : Gospodična z monstero) v okviru priprav na tekmovanje v znanju Vesele šole – organizacija in sodelovanje na tekmovanju Vesele šole | Boža Peršič |
Geografski krožek | 6.–9. | poglabljanje znanja s področja geografijespoznavanje osnov geografskega raziskovanja | Tanja Čutura |
Geografski klub | 6.-9. | utrjevanje geografskega znanjageografsko branje in popularizacija geografijegeografske delavnice in raziskovanjereševanje kvizov, ogled filmov, spoznavanje aplikacij, ki popestrijo naše geografsko znanjesodelovanje na natečajih | Neža Markočič |
Zelena straža | 6.- 9. | ozelenitev šolskih hodnikov, skrb za rastline | Martina Bratuž |
Ustvarjalne delavnice | 6.–9. | izdelava izdelkov za praznično tržnicodekoracije šoleizdelava daril šole, izdelkov za krasitev svojega domaizdelovanje nakita | Jasna Besednjak |
Kratkočasnice | 6.-9. | zanimivo kratkočasenjeustvarjanjedružabnosturjenje možganovspodbujanje kreativnostispodbujanje prijateljstvarazlične gibalne aktivnosti … | Neža Markočič |
Zgodovinski krožek | 6.–9. | poglabljanje znanja s področja zgodovineobisk razstav in institucijreševanje kvizov, ogled filmov, spoznavanje aplikacij, ki popestrijo naše znanje zgodovinesodelovanje na natečajih | Katjuša Batič Jasna Fornazarič |
Šolski bend | 6.–9. | | Peter Figelj |
Nogomet | 6.–9. | priprava šolske ekipe na tekmovanja (učitelj izbere učence, ki obiskujejo interesno dejavnost) | Vasja Zajc |
Košarka Rokomet Odbojka (M) | 6.–9. | priprava šolske ekipe na tekmovanja (učitelj izbere učence, ki bodo obiskovali interesno dejavnost) | Peter Figelj |
Gimnastika | 6.–9. | priprava šolske ekipe na tekmovanja (učitelj izbere učence, ki bodo obiskovali interesno dejavnost) | Peter Figelj Ana K. Bučinel |
Novinarski krožek | 6.–9. | šolsko glasilo | Barbara Markič Gerbec |
Izdelava lutk | 6. -9. | – izdelava različnih vrste lutk: prstne, ročne, dlančne lutke, lutke na palici, gibljive lutke – marionete- razvijanje različnih ročnih spretnosti (šivanje, žaganje, brušenje, vrtanje,…)- oblikovanje z različnim materiali,- priprava razstave | Jože Štrukelj |
Slovenščina – naš drugi jezik | 6.–9. | spoznavanje in utrjevanje osnov slovenske slovnice, pravopisa in pravorečja | Karmen Plesničar |
Matematični krožek | 6.–9. | utrjevanje in poglabljanje znanja matematikepriprava na tekmovanja | Tatjana Boscarol Tanja Kogoj Petra Brankovič |
Matematične delavnice | 6., 7., 8. | – priprava na tekmovanja iz matematike – poglabljanje znanja matematike | Maja Bulgin |
Utrdimo biologijo | 8., 9. | utrjevanje znanja s področja biologije | Jasna Besednjak |
Kemijski krožek | 8.–9. | – poglabljanje znanja s področja kemije priprava na tekmovanje, raziskovanje | Darja Kašček |
Utrdimo kemijo | 8. | – poglabljanje minimalnih in temeljnih znanj kemije | Darja Kašček |
Fizikalne delavnice | 7., 8., 9. | – priprava na tekmovanje iz astronomije – priprava na tekmovanje iz fizike – fizikalni eksperimenti – fizika v vsakdanjem življenju – poglabljanje znanja fizike | Maja Bulgin |
Filmsko ustvarjanje po angleško | 7. | priprava scenarijasnemanje in urejanje filmčka | Jasmina Mikulić |
Gledališki klub | 7.–9. | gledališke predstavedeklamacija pesmisodelovanje na šolskih prireditvahimprovizacijsko gledališče | Nina Rogelja |
Podjetniški krožek | 7.–9. | osnove podjetnostikrepitev ustvarjalnostistartup izzivpriprava in predstavitev zamisli na tekmovanju Popri in Festivalu labirint | Petra Brankovič |
Utrdimo fiziko | 9. | – utrjevanje in poglabljanje znanja s področja fizike | Tanja Kogoj |
Jezikovne zanke, znanke in uganke | 8. | poglobljeno razumevanje in raba slovenskega jezika v različnih govornih in pisnih okoliščinah (nadgradnja znanja, osvojenega pri pouku)tehnike za izboljšanje jezikovne spretnostijezikovne raziskovalnice – jezik v praksijezikovne zanimivosti za sladokusce, stalne besedne zveze, bogastvo in čarobnost besedišča, primerjava z drugimi jeziki | Alenka Čelik |
Raziskovalni krožek | 8.–9. | usmerjati učence pri raziskovalnem delunaučiti učence, kako jasno in javno izražati svoja mnenja in predloge,naučiti učence kritičnega, inovativnega in ustvarjalnega razmišljanja,predstavitev raziskovalne naloge na tekmovanju Labirint/državnem tekmovanju | Ana K. Bučinel |