MATIČNA ŠOLA
Dejavnost | Učenci | Vsebina | Mentor |
Otroški pevski zbor Mladinski pevski zbor | 5. r. 6. – 9. r. | usposabljanje in razvijanje smisla za enoglasno muziciranje in estetsko doživljanje zborovskega petjaučenje slovenskih ljudskih pesmi in umetnih pesmi z instrumentalno spremljavosodelovanje na revijah otroških in mladinskih pevskih zborovsodelovanje na šolskih in izvenšolskih prireditvah | Eleonora Ipavec Šaver Eleonora Ipavec Šaver |
Ročne spretnosti | 4. – 5. r. | spoznavanje različnih ročnih spretnosti (vozlanje, šivanje …)oblikovanje z različnimi materialipriprava razstav | Onorina Milost |
Vesela šola | 4. – 5. r. | obravnava tem s področja kulture, estetske vzgoje, naravoslovja, tehnike, ki so objavljene v reviji Pilsodelovanje na tekmovanju v znanju Vesele šole | Mirjam Vuga |
Bralna značka | 4. – 9. r. | oblikovanje priporočilnih seznamov knjig – pogovori o prebranih knjigah | razredničarke 5. r., učiteljice SLJ in šolski knjižničarki |
Angleška bralna značka | 4. – 9. r. | branje angleških knjig z lažjo (prilagojeno) vsebino bogatenje in utrjevanje besedišča, kar pripomore k samozavestnejši komunikaciji v tujem jeziku | učiteljice angleščine |
Utrdimo angleščino | 7. r | ponavljanje in utrjevanje učne snovi | Marina Rabzelj |
Vivaristika | 6. – 9. r. | skrb za živali v šolskem vivariju, urejanje vivarija, osnove gojenja živali in rastlin ter njihovo spoznavanje, skrb za živali med šolskimi počitnicami | Martina Bratuž |
Naravoslovni krožek | 6., 7. r. | dopolnjevanje, poglabljanje in razširjanje znanja naravoslovja,priprava na tekmovanje iz znanja naravoslovja – Kresnička (6., 7. razred)priprava na tekmovanje o poznavanju in gojenju češenj- OŠ Dobrovo (6. razred)/ ogledi | Martina Bratuž |
Kemijski krožek | 8. – 9. r. | poglabljanje znanja kemijepriprava na šolsko in državno tekmovanjeraziskovalno deloogledi | Darja Kašček |
Male sive celice | 6. – 9. r. | obravnava različnih tematskih področij ob uporabi referenčne literature in spletnih virov v okviru priprav na tekmovanje v TV-kvizu Male sive celice | Boža Peršič |
Vesela šola | 6. – 9. r. | obravnava veselošolskih tem in člankov revije PIL v okviru priprav na tekmovanje v znanju Vesele šole | Boža Peršič |
Geografski krožek | 6. – 9. r. | poglabljanje znanja s področja geografijespoznavanje osnov geografskega raziskovanja | Tanja Čutura |
Zgodovinski krožek | 6. – 9. r. | poglabljanje znanja s področja zgodovineobisk razstavreševanje kvizov, ogled filmov, spoznavanje aplikacij, ki popestrijo naše znanje zgodovine | Katjuša Batič |
Likovni krožek | 4. – 9. r. | spoznavanje različnih likovnih tehnikustvarjanje z različnimi materialisodelovanje na natečajih in razpisihrazstavljanje izdelkovanimirani film | Tanja Batistič Poljšak |
Filatelija | 4. – 9. r. | zbiranje in preučevanje poštnih znamk | zunanji mentor Vinko Troha |
Šolski bend | 6. – 9. r. | Pogoj: uspešno opravljena avdicijaučenje osnov skupinskega igranja inštrumentovnastopi na prireditvah | zunanji mentor Andraž Lasič |
Nogomet | 6. – 9. r. | priprava šolske ekipe na tekmovanja(učitelj izbere učence, ki obiskujejo interesno dejavnost) | Vasja Zajc |
Nogomet za deklice | 5. – 9. r | spoznavanje osnov nogometarazvijanje motorike, vzdržljivosti, koordinacijerazvijanje timskega duhatekmovanja in turnirji | ŽNK Burbonke – zunanji mentor |
Rokomet | 4. – 6. r. | učenje osnov igre | zunanji mentor |
Šah | 4 .– 9. r. | poglabljanje šahovskega znanjašahovska tekmovanja | zunanji mentor |
Dramski klub | 6. – 9. r. | različne improvizacijske vlogelastno izvirno krajše dramsko besedilointerpretacija in uprizoritev dramskega besedila – priprava kostumov, scene, rekvizitov | Nina Rogelja |
Fotografski krožek | 5. – 9. r. | osvajanje temeljnih tehničnih znanj za obvladovanje digitalnega fotoaparataprednosti in slabosti digitalne fotografije ter osnovni fotografski pojmi, ki so ključni za dobro fotografijo – računalniška obdelava digitalnih fotografij praktično delo in samostojno ustvarjanjeprojekt ob 60. obletnici šole, za katerega bomo fotografirali in snemalifotografirali bomo tudi različne motive, udeležili se bomo šolskih prireditev in dejavnosti ter ustvarili edinstvene spomine na šolske dni | Nina Rogelja |
Zeliščarski krožek | 5.r | spoznavanje zdravilnih rastlin in njihove uporabeurejanje zeliščnega vrta | Valentina Volk |
Jezikovne zanke, znanke in uganke | 7. r | poglobljeno razumevanje in raba slovenskega jezika v različnih govornih in pisnih okoliščinah (nadgradnja znanja, osvojenega pri pouku)tehnike za izboljšanje jezikovne spretnostijezikovne raziskovalnice – jezik v praksijezikovne zanimivosti za sladokusce, stalne besedne zveze, bogastvo in čarobnost besedišča, primerjava z drugimi jeziki | Alenka Čelik |
Novinarski krožek | 6. – 9. r | priprava šolskega glasilasodelovanje pri obeležitvi 60. obletnice šole | Barbara Markič Gerbec |
POŠ LEDINE
Dejavnost | Učenci 1. – 4. r | Vsebina | Mentor |
Bralna značka | 1. – 4. r. | oblikovanje priporočilnih seznamov knjigpogovori o prebranih knjigah | razredničarke in šolski knjižničarki |
Angleška bralna značka | 3. r | branje angleških knjig z lažjo (prilagojeno) vsebino bogatenje in utrjevanje besedišča, kar pripomore k samozavestnejši komunikaciji v tujem jeziku | učiteljica angleščine |
Otroški pevski zbor | 1.–4. r. | usposabljanje in razvijanje smisla za enoglasno muziciranje in estetsko doživljanje zborovskega petjaučenje slovenskih ljudskih pesmi in umetnih pesmi z instrumentalno spremljavosodelovanje na šolskih in izvenšolskih prireditvah | Keli Pintar |
Šahovski krožek | 2. – 4. r. | osnove šaha | zunanji mentor |
Cici Vesela šola | naročniki revije Ciciban | obravnava tem s področja kulture, estetske vzgoje, naravoslovja, tehnike, ki so objavljene v reviji Cicibansodelovanje na ciciveselošolskem dnevu | Ljubinka Popović |
Košarka | 1.–2. r. | navajanje na zdrav način življenja in redno ukvarjanje s športomučenje osnovnih košarkaških elementov skozi različne zabavne igrerazvoj osnovnih gibalnih in motoričnih sposobnosti | zunanji mentorji |
Namizni tenis | 1.– 4. r. | učenje osnov individualnega igranja namiznega tenisapriprava na tekmovanje | zunanji mentor |
Odbojka | 1.– 3. r. | osnove odbojke | zunanji mentor |
Taborniki | 3. in 4. r. | spoznavanje narave skozi igro in pustolovščino učenje vozlov postavljanje šotoraučenje drugih veščin za življenje v naravi | zunanji mentorji prijave se sprejemajo na spletni strani tabornikov |
Rokomet | 2. – 3. r. | učenje osnov igre | zunanji mentorji |
Nogomet | 1. – 3. r. | navajanje na zdrav način preživljanje prostega časaučenje osnovnih nogometnih prvinrazvoj osnovnih motoričnih in gibalnih sposobnosti | zunanji mentor |
Gibanje -nogomet deklet | 1.– 4. r. | – na koordinaciji in razvoju motorike – strokovno vodenje deklet na podlagi sodobnih nogometnih smernic – osvajanje znanj (opredeljenih ciljev) po razvojnih fazah – sistematičen način učenja tehnike – navajanje na žogo | |
Zeliščarski krožek | 3. in 4. r. | – spoznavanje zdravilnih rastlin -priprava in uporaba zeliščnih pripravkov (zdravilni sirup, mazila, čaj …) – priprava lastnega zeliščnega vrtička | Neža Markočič |
Plesno – akrobatska skupina | 1.– 4. r. | – spoznavanje elementov akrobatike, plesa in raznih dvigov, ki se povežejo v koreografijo | zunanji mentorji |